28 Haziran 2012 Perşembe

Rol yapmak kim ben kim:) Neden herşeyi bu kadar uçlarda yaşıyorum?Üzüntümü sevincimi... Akşam ne kadar kaçmaya çalışsam da en sonunda annem bize geldi. Tabii bende surat beş karış. Neden haklı olduğum halde hep kendimi haksız yapıyorum? Neden en son söyleyeceğim şeyi ilk olarak söylüyorum? Dün akşam çok ağladım, meğer ne kadar çok şeyi içime atmışım. Kıskanmıyorum, neden kıskanayım ki kardeşimi? Ama anlayamıyorum param olsaydı bile bi çocuğuma yapamadığım şeyi diğerine yapar mıydım? Çok kırgınım hayata, kocama, aileme... Cuncur çok kötü şeyler söyledi, kalbimden kötülük akıyormuş, kıskançlık bürümüş heryanımı bakışlarım bile değişikmiş. En yakınımdaki, tüm yaşadıklarımın en yakın şahidi bunları bana söyleyen. Neye, kime inanacağımı şaşırdım.
Babam çok kırılıyormuş, beni cıvıl cıvıl görmek istiyormuş... En ağırı ne biliyor musun, babam benim sığınacak tek dalımdı... Annem bi de diyor ki baban da gelecekti, ama benim suratımı çekemezmiş. İçimden vay be dedim tabii bana da alınsaydı araba bende süper neşeli olurdum o zaman o suratımı beğenirdi. Şimdi hoşuna gitmeyecek bir surat görecek ve tabii çekemez. Hayat bu kadar basit işte, herşey kadın ve erkek olmakla orantılı...
Herkes ayrı kandırıyor beni, iki güzel laf duyuyorum ağzım kulaklarıma varıyor. Sözde Haziran ayında iş kuracaktı babam, başına da beni koyacaktı.  Annem de o kadar da yalvarmıştı, biraz kendime güvenmeliymişim... Ne oldu inandım, yapabilirim dedim, işten gelen terfiye de burun kıvırdım.
Ne anlatsam ne yazsam bilemiyorum, belki herşeyi abartıyorum ama kalbimin acımasına engel olamıyorum. Doktor araştırıyorum, Cuncur'a göre onun ne faydası olurmuş. Ona göre herşey boş, doktorlar bi tek yaralı olduğunda iyileştirebilir seni. Kalbin yaralı olmasını anlayamıyor. Anlayamadığı gibi de kendim ya da iki kişinin hallemediği sorunları bi psikolog mu halledebilirmiş. Şükretmeliymişim, etrafıma bi bakmalıymışım neyim eksikmiş, açmıymşım açıktamıymışım. Yetermiş bendeki bu isyankar hali. Ben sanki böyle olmak istiyorum, bende mutluluk istiyorum herkes gibi... Bende mutlu olmak istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder